WUAAA

Sitter hos katten och chillar lossen. Har varit på stan och handlat lite allergitabletter eftersom hon har katt och jag är allergisk. Igår var jag hos Patti. Sen drog jag till katten men hon hade däckat loss och druckit så jag kom inte in i lägenheten även om jag stod och banka som en idiot. Tog en timma tills min Rossy svarade så fick jag slagga där. Idioten som va hos Kat var ju trevlig han.. Mm..right.. fan när ska du sluta människa.. äcklig e duuuuuuu.....
Iaf, fick lite ursökter för däckningen men de e lugnt klart i understand som tur var så var rossy hemma.

Ikväll ska vi dricka lossen och party party! får se vad natten bär av hahahah ...

Kommentarer
Postat av: LoEm

Hiss eller diss på skorna från Nelly?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback