VI FLYTTAR ALLA TILL LINKÖPING

Linköping is the shit juu! Många av mina vänner har sökt till universitet i Linköping ( jag med då) så om jag kommer in där blir det att flytta dit. Sen har jag en annan kompis som funderar starkt på att flytta till Linköping också. Det blir fett nice ju att samla alla i Linköping, alla från uppsala, Örebro , Gävle.. Come on vi drar till ett helt nytt ställe och kör värsta racet där, Linköping :) Plus att vi redan har en massa vänner som bor där. Det är ju en bra studentstad med mycket studentaktiviteter.. Det blir prima ballerina där fan ;) haha.. Så alla, kom och gör oss sällskap, i Linköping :D haha....


Kommentarer
Postat av: syrran

y yo?? har du glömt mig guacha?? orka hälsa på där... hahaha

2009-06-03 @ 00:22:31
URL: http://katy-valpo.blogspot.com/
Postat av: Valle

Neej fan, de klart jag inte har...men du MÅSTE komma o hälsa på där hahha :D

2009-06-03 @ 01:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback