SHULULU

Godmorgon alla glada! Hehe jag skulle ha åkt iväg för 20 min sen från station  tillbaka till skolan, men jag däcka runt 5 och vakna för 40 min sen så vi bokade om min biljett, åker med 08.56 tåget istället.  Jaha vad har hänt sedan igår då? Jo jag kom hem till Örebro och min mami hade verkligen saknat mig (som jag henne) så hon kramade och pussade sönder mig! Hehe. Fick se mitt plakat, NAAAW vad fint det är!  Galet, kan inte fatta att det är så nära nu(!).

Vi hade middag för min bror, bara vi i familjen. Käkade grillat kött, ris, stekt potatis massa såser och sallade galet gott var det. Men jag åt inte så mycket, har faktiskt förlorat min apettit senaste tiden, de är väl bra för jag måste ner i vikt, men dom omkring mig blir helt galna och försöker proppa i mig ännu mer :p hehe.
Sedan blev alla sugna på lite akoholhaltig dryck så jag vet inte hur de fixades men tre kvart senare satt vi där med en whiskey och 2 absolut vodka flaskor.  :) . Satt och snackade om minnen genom tiderna och fan vad man har gått igenom mycket och det viktigaste är ju att vi har hållt ihop ! Det är ju de en familj ska göra. Sedan blev de en massa improviserade sånger och galet med skratt, som sagt jag somnade runt 5 och kan säga att jag fortfarande känner mig lite små berusad. Vi satt uppe hela natten och bara snacka skit och om minnen och sedan kollade vi på kort från när vi var små barn. Gulliga jävlar var vi minsann! Vill faktiskt inte ifrån dom nu, glömmer bort ibland hur jävla MYSIGT det är att vara här med min familj, jag kan fan nästan säga att MIN familj SLÅR ALLT! haha. Ne men kan inte se den sammanhållningen och stöd och ödmjukhet vi har i våran lilla familj i någon annans. Älskar dom alla galet mycket. Fattar nästan inte varför jag nästan alltid valde att åka till Gävle istället för att komma hit. Jag kan ju säga att de var för att de tog inte så lång tid att pendla till Gävle, men det slår fan inet Örebro. Jag är jätte glad för mina vänner i Gävle och det klart det är värt att åka till dom, men jag borde ha delat upp min tid bättre mellan de två städerna. ( sen ville jag ju träffa idioten, och idiot som jag var då, valde jag oftast honom,, ÅNGRAR det galet nu :/ ). ..

Träffade också en nära vän till mig igår en snabbis, är så jävla ledsen. För att jag inte funnits där för henne. DEt är jävligt tufft för henne nu. Och jag trodde ALDRIG att de skulle gå såhär långt  :( Jag finns där för dig min älskling. När du än behöver mig! ..

.....PS; bror älskade kallingarna ! hahaha :D Igår var han som ett barn på julafton :) DS....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback