SALSAKRYSSNING + LA ISLA

Det har tagit mig 17 timmars sömn för att återhämta mig från de senaste dagarna. Har feta blåmärken på benet och fortfrande värk i örat men de flesta har gått över..

Allt började med att jag inte trodde att jag skulle iväg på kryssningen i torsdags eftersom redan på onsdag kväll började jag känna hur de värkte i högra örat.. Värken blev ännu värre in mot natten till torsdagen då de gjorde så ont att jag var tvungen att åka in till akuten där dom avisade mig och hänvisade mig till andersberg hälsocentral. Då hade jag alltså varit vaken hela natten och haft hemsk värk och sedan skulle jag vänta in till elva för o träffa en läkare, men de gjorde jag inte jag gick till hälsocentralen strax efter nio och halvtimme senare så fick jag träffa på en läkare. Där han gav mig recept till örondroppar eftersom jag hade fått öronhinneinflammation igen! Och sedan skulle jag pumpa med alvedon och ipren så mycket de gick för att värken skulle försvinna. Och de gjorde den till mesta dels iaf.. För redan på tåget mot stockholm började värken avta..

Väl framme i stockholm så käkade vi på donken med grabbarna och tjejerna och sedan tog vi oss till hamnen för att checka in till kryssningen. tydligen hade inte jag fått dispans som alla andra så om vakterna hade kommit på mig så hade jag inte fått följa med på kryssningen. Men som tur var så gjorde dom inte det! Istället drog vi oss in till våra hytter lämnade av väskorna och drog så snabbt som möjligt till taxfreeen. Där pengarna rullades som på maskin! ahah. Men mycet alkohol blev, nu när man tänker efter kanske de blev lite för mycket?. Iaf så drog vi oss till våra hytter. duchade och fixade oss iordning, började hink loss med Vodka och Sex on the beach.. Sprang ut och rökte på däck, hittade ingenstans o röka så jag åkte längst upp och var borta i över en timma. Sprang på massa sköna people, dansade loss och sedan träffa ja på ett par sköna grabs! Då hänka dom med tillbaka till hytten för o hämta brudarna, men de visade sig att alkoholen hade tagit lite på dom så vi ryckte upp dom till slut och alla gick ut och partaja! Mycket partymusik, salsa cumbia reggaeton jaa u name it! Helt galet med mycket folk, sköna folk!  drinkar bjöds hit och dit! !!  :D Träffade på sköna dudes :D och gamla vänner.. Hade helt enkelt GALET kuul!!  Somnade runt 6 på morgnen oh vakna vid elva jag och jessica sprang runt på båten med en två literssprite flaska fylld med "sprite" om man tar bort "e:t" ahahaha, så lulliga var de minsta man kunde säga om oss då! hade tappat bort resten av gänget och vi visste att grabbarna bodde på 5e däck men ej vilket nr deras hytt hade så jag och jessia sprang runt och skrek "jens, lollii" i två timmar hahhahaha! Till och med några people hängde på våran ramsa! Därefter så gick vi ner til dansgolven och dansade loss ch drack ännu mer träffade på ännu mera people! till slut hamnade vi alla på reggaeton dansgolvet och vi var som djur på partydjunglet!!! Helt jävla galet... kan bara säga telefonnr åkte iväg hit och dit... lite roligt att man fått många sms om hur kul de va på kryssningen! hahahahahha!.. Till slut kom vi fram till sthlm helt dragna och galna! vi skulle åka hem, men bestämde oss för att stanna kvar i huvudstaden!  Carlos och srdjan skulle med mig och jessica t jessys kusse...men carlos däcka så vi skicka hem han t gävle och srdjan skulle t sin kuss o läman några grejer så vi mötte upp han senare på t-centralen. Jag och Jessy gjorde oss iordning men på bilderna sns nog att jag var inte riktigt klarvaken så sminket blev nog inte de mest lyckade! hahahahah...sern åkte vi in till t-centralen och vi hinkade tequila på pendeltåget.. när vi kom fram möte vi luis srdjan carro o jessica 2. Där drack vi martini och letade upp la isla! Där inne hade vi galet kul träffade på en massa people vi hade träffat på kryssningen fortsatte dansa dricka ha såå kuul!! Vi brudar blev bjudna på dricka och de dansades iaf ffrån min sida galet med salsa den kvällen! Tack för dansena u know who ;) hahahha.  Sedan fick vi brudar för oss att dansa på högtalarna då jag ska gå ner trampa jag i en springa mellan högtalarna och kappuuff ja ligger där nere! haha, som tur var så fick jag inte ont den kvällen iaf... men blåmärkerna kommer därifrån hahaha!!! iaf krogen slutade strax efter 3 och vi drog oss till donken och sedan till märsta...

Vill bara säga TACK för det UNDERBARA sällskapet de här dagarna! dethar varit galet kul! galet underbart!!!

ONE LOVE <3



















HAHAHA gaaalet!! jag var inte i mitt nyktraste tillstånd just då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback