NERVVRAK

Jag mår inte bra, det här är en ständigt kamp mot tiden, måste skjuta upp saker HELA jävla tiden.. Pallar inte snart...Varit vaken hela natten igen.. Var tvungen, vad ska man göra lixom?.. Har  17 frågor kvar i Svenskan av 50 så jag har väl avancerat  ganska mycket, men ändå det ska vara inne idag, och ska jag hinna på 2 fjuttiga timmar?.. Blev iaf klar med analysen av stolthet och fördom, och inlämningsuppgift om fördjupning inom datavetenskapligt ämne är också klar, så de är bara att göra kalrt hemsidan. Matte D har jag INTE pluggat till ska prata med läraren om jag får göra den imorrn annars är jag KÖRD. Energiförsörjning ska vara inne idag, och har jag ens börjat? Nej... :( ... Men ska jag göra mitt bästa nu och fortsätta plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback