NERVÖS

Är så nervös inför de kommande 3 veckor.. nu fan gäller det.. det är nu eller aldrig och jag ska banne mig klara de här fattar du valeska. Du ska rycka upp dig.. Okej fick ett FET FET bakslag häromdagen kmr påverka mig hela livet.. Bara mina riktigt nära vet om de... Orkar inte att du har haft sådan inflytan på mig, ALLT du har gjort har varit negativt.. Egentligen vad har varit bra hörru? De första månaderna? Om ens de, kanske? Sedan har resterande året varit fucked up när de gäller dig.  Men jag har iaf redan kapat bandet mellan oss. Så de här ska fan inte få påverka mig nu. FOKUSERA FOKUSERA det är bara 3 veckor sen är ALLT över.. Och "vuxenlivet" börjar ...... fan jag kan väl inte ge upp nu, när de bara är några få hinder kvar?...

HELL NO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback