IN THE CITY

Kom nyss hem från Uppsala, varit där med Nicoll och handlat b-days present till min bror. Det var så svårt att välja eftersom jag inte har så mycket pengar att röra mig med . Men till slut blev det ett par coola sandaler och ett par coola hulken kalingar:p skriver det här på bloggen eftersom JAG VET att min bror inte läser min blogg:D han vet inte ens att den existerar haha! :p Föresten me <3 uppsala, många affärer och mycket fint! Ville verkligen köpa massoooor! Men min plånbok var väldigt tunn idag :( Får in lite shopping pengar den 25e. När Nicoll gett upp ( i slutet av dagen )  om studentklänningen så gick vi förbi VILA och hon skriker till så jag nästan får tinitus och en gubbe som befann sig 1 meter bort hoppar till, VALLE DÄR E MIN STUDENTKLÄNNING, och vips är hon borta.... Riktigt fin klänning :) .. Och btw jag måste bara säga, I LOVE NEW YORKER! Gooood! Vilka fina kläder och grejer de finns där, massa coola kläder och underkläder accessoarer osv... mmmm love ya.. Hittade ett par fina trosor och behå som är i ed hardy stil som jag ska köpa, men mkt billigare än ed hardy hihi... lägger upp bild på dem när jag köpt dem ;) ....


Nu lägger jag upp lite bilder med KASS bildkvalité eftersom min kamera på mobilen e så dålig. Har ingen digital :(




( Mina blivande balskor :D )


Very nice, how much ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback