I DON'T COMPLAIN :)

Vet ni vad, nu ska jag skriva lite om några av mina närmaste vänner.. Javesst de e lite småfjortis att göra det, men jag behöver verkligen göra detta. Har varit så jävla frånvarande sista tiden, tror inte alla vet hur mkt jag uppskattar och älskar dem .. :)

Mikka
Vi har varit ifrån varandra jävligt mycket sedan jag flyttade hemifrån Örebro.. Men hon har alltid stått där vid min sida, min älskling mikka. Vi har känt varandra sedan 10 års åldern och är min älskade soulmate. När det väl är hon och jag så är det inte mycket som knäcker det. samma hurmor samma musiksmak samma MATsmak(mkt viktigt) citroner och oliver are our best friends ;) haha. Men det är helt galet vad jag och du har gått igenom de här åren. Både dåliga saker som massa bra, men vi har alltid stått vid varandra. Älskar dig mikka, du är itne min blodssyter men jag älskar dig mer än om du nu vore de! Helt galet du och jag VET jag att vi kmr hålla livet ut.. Vi kommer åldras ihop du och jag.. Vi har gått igenom killar, vänner, besvikelse hopp glädje, ALLT! Min syster.. Älskar dig galet...

Jensi
Min baldejt ;) Haha. Nej seriöst Jens är också en väldigt nära vän till mig, älskar honom så mkt. Han är den perfekta shopping partner och håller verkligen inte tillbaka sina åsikter. Kommer ihåg när vi firade jul och nyår i Spanien. Jag höll på att dö, vi är verkligen som syskon. Haha. Det blev bara för mkt. Vi bråkade 24/7, men blev sams till lost:p din jävel! haha. Så rligt att i spanien så kunde vi sitta 13 timmar och kolla på lost ( när de regnade)men sen när jag kom t Sverige tyckte jag bara de var tråkigt.. Måste varit ditt sällskap alltså! hahaha. Galet rolig kille och galet BRA vän :)

Rossy och Jessy
Dom här brudarna fick jag i ett paket! Har inte ens kännt er i 1 år och det känns som att vi har varit vänner HELA livet.. Lärde först känna Rossy och sen Jessy men det är alltid vi tre som hängt... Vi har hunnit göra en massa grejer under dom här 9 månader vi har varit tillsammans! Massor verkligen! Känns också som att ni två är såna som man måste behålla. Mis hermanitas.. Rossy den Lugna, Valle den galna och Jessy humörsvägningen! hahah :) Love you babieegirls!

Nicoll
Min forsmarksbästis! Lärde känna henne när jag flyttade upp till forsmark. Vi hade tydligen gått i samma skola i Örebro innan men vi visste ej vilka vi var då. Men vi klickade. Det gjorde vi. Och hon har alltid stöttat mig här på forsmark. Och nu i 3an så blev vi så gott som grannar  då vi bor dörr i dörr med varandra. Och vi har kommit varandra ännu närmre det är henne jag spenderar mest tid med just nu. :) Och jag ska fan se till att vi inte förlorar kontakten i sommar. Dig ska jag har kvar :)

Lisa
This is MY babysis! Min lillasyrra for life.. Söta underbara plutten.. Älskar dig. Helt galet.. Vip tror att jag blev vän med dig för att komma åt han ? HAHA säger jag bara .. Om han visste grejerna vi har gjort och varit med om. Det vi snackat om och upplevt. Du är verkligen min lillasyster. Och jag är din storasyster. Kmr alltid ta hand om dig sis. Kmr ALLTID ställa upp.. Med vad som helst.. Såsom du gör för mig :)

Nena
Eres mi nena mi nena mi nena! du är verkligen MIN Nena. Finns alltid där för mig när jag behöver dig. Du är bara en sån som jag vill hålla om galet pussa sönder och gosa med! Min Nena har exakt samma jävla sjuka humör och humor. Fattar inte hur sjukt det vart när du och jag blev vänner och vilka vi hade gemensamt(!) haha. Det är så jävla synd att du bor så långt borta, vill ju ha dig här nära mig! Och galet nu när du ska flytta till spanien :( Jag kmr lätt åka till dig 5 gånger om året! (passar på o fixa solbrännan lite då också ;) ) Haha. Älskar dig mi Nena! 

Kommentarer
Postat av: jessy

haha du e roligt du gumman "humörsvängningar" saknar dej stumpan puss<33

2009-05-23 @ 00:12:19
Postat av: Rosst

Rossy den Lugna, Valle den galna och Jessy humörsvägningen! hahah :)



HAHA passade så bra in asså! du kan d här..

saknar dig gumman hoppas vi ses snart..

älskar diig babe.. Love <3<3

2009-05-24 @ 02:49:14
Postat av: Valle

Haha, saknar er båda två fett mkt sötnosar! hoppas vi ses snart! och de gör vi ju! t min student :D hihi puss love you girls!

2009-05-24 @ 11:02:53
URL: http://piraya.blogg.se/
Postat av: maria

du ditt fittollon varför är inte jag med?!

2009-06-01 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback