HALLELUJAH

Ursäkta mitt språk nu, men  jäv la fuc king hallelujah!!! Äntligen efter 1 år och 10 månader kapar jag alla band som någonsing funnits mellan oss. Nu finns det inte mer att hämta, no regrets! Du förstår nog inte vilken jävla börda som lyfts ifrån mina axlar just nu att jag redan känner mig lite lättare! Jag har senaste tiden varit rädd för att säga som det är och verkligen stå på mig och få ut mina åsikter. Eftersom jag på något sätt varit rädd för att "förlora" dig. Men jag har äntligen verkligen insätt den hårda och råa sanningen. ( idag i bloggen får ni verkligen ursäkta mina hårda ord) Men min sanna åsikt om dig är bara att du är en ren manshora! Och det mest roliga är att jag tror inte ens att du själv inser vad det är du håller på med och vilka du verkligen sårar! Men äntligen så är du borta från mitt liv! Jag kan verkligen säga med handen på hjärtat att du är den största olyckan som har passerat min väg ! Det har varit känslomässigt och psykiskt jobbigt att ha fått haft dig som en del av mitt liv, och ännu en gång tackar jag gudarna att min M.S inte blev utsatt för all  den skam dom kommer att få känna. För du är en skam, du borde skämmas! Såna som du borde låsas in för att inte skada alla kvinnor där ute!!!! De borde finnas en skylt om dig  " beware of the manswhore walking, he might catch you ".  Så  SNÄLLA sms mig aldrig mer, kmr ej att svara! Stanna du med henne och alla dina små gullar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit han lär ha vart en riktigt jävla asshole =/



2009-05-05 @ 18:10:42
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Valle

Ja, asshole är nog de minsta man kan säga.. Men såklart det man itne dör av blir man starkare av, eller hur ? :)

2009-05-05 @ 18:16:30
URL: http://piraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback