GÅR IN I VÄGGEN

Så känns det just nu. Jag är helt UTBRÄND, efter att ha varit vaken i 41 timmar, ( plus all plugg under veckan innan) gjort 2 prov och lämnat in massa inlämningar, dessutom varit i skolan och pluggat till kl halv sju, då jävlar gick de för mig. Jag somnade runt 1 igår natt, vakan sju, gick till skolan plugga matte C, var så hemskt nervös inför provet, gjorde provet, glömde bort att äta. Åkte hem och på bussresan hem började jag få svårt att andas och en huvudvärk började sakta smyga sig in. Kom hem, spydde, grät av huvudvärkssmärta(!). Har haft ont i huvudet nu sen klockan 4, jag orkar inte mer! Men jag har proppat i mig 4 alvedon och 1 ipren. Så just nu är den ganska lindrig men den finns fortfarande där. Jag orkar INTE MER? ..

Måste göra klart
Svenska B
Datalogi hemsida
Energiförsörjningsuppsats

Prov
Matte D

Allt IMORRN!

HUR I HELVETE SKA JAG HINNA?

 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback