GALET

Vad mycket dumt man kan göra när man är lite för berusad:p Satt förut på msn och snackade med E om mitt "sköna" intryck jag hade gjort på henne sist jag var i sthlm. Jag frågade om de syntes att jag hade druckit.

eKKat You rock my world säger:

hahahah sjukt packad igual loca

du stod fan o halsa i dig dessutom

KNAAAAS

Zeller.../ http://piraya.blogg.se säger:

seriöst hahaha

vaaa

shieeet

halsa ja i mig spritå+

eKKat You rock my world säger:

jaa

du o dina polarre

Zeller.../ http://piraya.blogg.se säger:

HAHAHAHA

 Shiet fattar inte hur galet de blev de kvällen i sthlm, jag hade en riktigt fet blåmärke i två veckor på benet.. Adjö till kjolar då!haha. Men men, man ska väl antagligen dricka med måtta och de gör jag speciellt om jag är med folk jag inte s så van vid, men när jag är med minanära och kära som jag helt fullständigt litar på.. då jävlar blir de partyy... HAHA...




Såhär kan de gå när man tagit sig några för mkt :p

Kommentarer
Postat av: ekkat

Hahaha knaaas :P men d lugnt loca, du kan göra ett bättre intryck next time ;P. Hahah o tur att du kom NÄSTAN helt välbehållen lr fan man säger :P för d där blåmärket du visa mig uschhhhhh :/

2009-05-15 @ 01:35:41
Postat av: Valle

Gaaalet! haha, men de är snart borta nu, skönt annars skulle jag ha varit tvungen att ha leggins när jag ska bära min studentklänning:p

2009-05-15 @ 08:57:04
URL: http://piraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback