DÅLIG UPPDATERING

Beror på att jag har inte så mkt att skriva eftersom jag bara sitter här hemma i lägenheten och pluggar ihjäl mig... Tar små paus då och då för att laga mat kolla på tv gå till affären och gå ut och röka, och så Ns små besök som e så gulliga däremellan . Haha.. Aja vad som händer i helgen är ganska så självklart, plugg. Men jag ska faktiskt till Örebro på tisdag efter skolan, bror min fyller 27 år!!! Så på lördag ska jag och N in till uppsala en snabbis för att köpa present.. Vad vill en storebror på 27 bast ha på sin födelsedag? (min budget ligger på 500) Im pooor...

Nu ska jag glo lite på eurovisionsong contest.. och sen plugga...och sen soooova..lite iaf..

( har inhandlat turkisk yoghurt... hade glömt bort hur himmelskt gott det är!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback