ÄNNU

Ett jävla sms från honom idag! Orkar? Hahahah... De roliga är ju att vi hade ett gräl för lite mer än en vecka sen pga hur han beter sig och att han gjrot en riktigt fuling på mig alltså som jag sj kommer få sota för.. Och nu spelar han som att det inte har hänt.. Och en annan grej är ju den att han sprang till min kompis och sa att jag hittade på historier.. Hahah patetiskt.. Därför har jag sparat VARTENDA sms från honom sen 25 februari då jag fick de andra smset efter vår " 5 månader ifrån varandra" och nu är de såhär vi har INTE varit tsm! Ok, vi hade något på G under 5 månader, jätte fint, sen klanta han till sig, så de blev inget.. Men sen för att inte säga på ett så FULT sätt så kan man säga att vi hade ett Fysiskt förhållande i typ 10 månader ( efter de här 5 månader då vi var på G ) och sen 1 mars då börja jag träffa honom igen och vi träffades lite smått, men de blev nästan bara BRÅK hela tiden.. PGA att han inte kan hålla sig till 1  ! OK tooo much info ... Näe fan jag tänker inte svara asså! Haha, vi får se hur länge han "tofflar" den här gången.. Förra sommaren när jag var borta från honom hela sommaren fick jag drygt 60 sms ...Utan att han fick ett enda svar från mig .. Så nu borde det inte vara så svårt eller hur ? ;) ... Fast iofs så har han ju andra att knalla sig in på... Men ändå.. En gång patetiskt, alltid patetisk ( ! ) :) .. ( fast kan inte kasta hur mkt bajs som helst på honom, sj har jag ju sms 100 sms på en dag till honom.. Men han har alltid svarat :p Hahaha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback