A GOOD DAY

Shuuululu people! Har varit vaken sen åtta idag :o jag vet galet tidigt för mig en helg lixom haha. Men vakna dega en stund sen upp och duscha, sen har jag packat ner grejer för jag flyttar ju nu på lördag, när skolan tar slut! Helt galet! Har så mkt att göra denna vecka, det är så sjukt mkt jag har att göra..


Måndag
Inlämningar till Spanska steg 5.
Prov Datalogi
Inlämning Datalogi.
Matte C slutprov(som jag har missat :/)
 +
Åka in till Uppsala och köpa studentklänningen (!)
Mer inköp:
Bal/student skor.
Mascara
Dipliner
Eyeliner
Rouge
Läppstift.

Tisdag
Matte D slutprov
Inlämning Svenska B
Inlämning Energiförsörjning

Onsdag
Inlämningar Fysik A.


Galet mkt va??


Nu måste jag sätta igång och försöka göra klart allt! :o

Puss o kramen..

Jag är glad idag, kanske för jag har min snygga chile fotbollströja på mig :o :D




( Föresten taaack! Christoffer för du lånar mig din laptop :p Haha, min laddare har ju gått sönder så kan inte ladda min computer, ska beställa en ny laddare imorrn. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback