SATURDAY

Började med högskoleprov från klockan klockan 08.30 till 16.30.. Ja det var mitt första högskoleprov så jag kommer absolut INTE förvänta mig 2.0, men vi får se hur de gick. Känns ok, de kunde gått mkt bättre! ..

När jag kom hem från högskoleprovet var jag helt jävla DÖD, asså nästan bokstavligen ! Jag hade ingen lust att göra någonting, ville bara sitta hemma och dega och sova. MEn mina babes övertalade mig att åka in till Gävle igen då. Så 1 ½ timma senare runt elva satt jag hemma hos Rossy, vodkan gjorde oss company och mot greken drog vi efter tolvsnåret.

Det var inte så mkt folk inne i Greken, men vad gör de när man har sina babes? De klart man har KUL ändå ¨lixom! Haha och de klart vi hade, jävligt kul! Synd att mina pengar ska gå till så mkt dricka bara när ja e lite berus, fast jag fick faktist en gratis drink av ägaren haha :p











Cuando me nececites, ahi estare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback