NO INTERNET

Jag blev av med internet i måndags, i en vecka, så jag har tattat på Siris och nu Nicolls internet för att överleva vardagarna HAHA. Ok, jag förstår helt ärligt varför jag blev blockerad från internet, det jag inte har förståt är varför dom inte har tagit bort dem innan?. ..

Så vad har hänt kortfattat den här veckan då :

En hel Skolvecka har passerat förbi, och jag har för första gången på väldigt länge deltagit i varenda lektion och närvarat varje dag i skolan, förutom onsdag som är min skolfria dag.

Det har varit folk och stulit inne på lärarrummet i bostadsområdet. Riktigt löjligt de dom stal men ska ej kommentera det. Det tråkiga med allt är bara att vi i våra lägenhet är numero uno misstänkta. Eftersom vi faktiskt har nyckel så att vi kommer in i lärarrummet, eftersom den är kopplad till våran lägenhet. Men jag kan med handen på hjärtat säga att det var inte jag som gick in och tatta grejer.

Jag saknar min mamma sjukt mycket och hon saknar mig också. MEN jag får inte åka hem till Örebro. Eller någon annanstans heller. Jag har alldeles för mycket skolarbeten just nu. Ligger efter så sjukt mycket. Så jag får köpa lite duracell batterier eller något för att komma ikapp med racerfart..

Och ikväll är det Future party på skolan. Men som sagt innan så är jag inte för mycket för festerna här på skolan. Inte min grej bara. Men jag hoppas alla har det nice medans jag degar hemma till lets dacen och sedan läser lite har fortfarande Stolthet och fördomar kvar att läsa för Svenska B. Usch jag är inte ens klar med kursen och jag läser svenska C nu. Haha. Jag är Riktigt rolig ja..

Ha en trevlig kväll!

Puss & Kram.

PS. Ljusklimpen i skolan 'är lätt Nicoll, love you babe! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback