INTERNET IS BACK

WIIIWIIIWIII! Mitt internet är tillbaka, belöning för jag har varit så duktig den senaste veckan då :) Hihi, sitter här uppe i prästgården och pluggar spanska, har snart lektion med Carlos. Jag känner mig så duktig den senaste veckan. Har bara varit hemma och i skolan och pluggat en MASSA totalt jävla MKT .. Hehe. Ja belöningen är väl att internet är tillbaka. ÄNTLIGEN! Nu kan iaf plugga lite mer effektivare när jag inte behöver gå in i siris rum och låna hennes internet hela tiden för att få fram fakta osv. Fast jag ser nu en liten mini ond cirkel. Tänk om det har gått så bra för mig denna vecka, bara för att jag inte haft internet? Jag har då inte varit så upptagen med den yttre världen utan bara mig sjäv och mina studier. Jag har varit lite halvt isolerad ( har ju fortfarande min mob ). Men så får de då itne vara! Höhö. A, de återstår att se det då, denna vecka. Det blir nog lite som en prövningsvecka då. HÖGSKOLEPROV på lördag, och jag är itne nervös? Varför. Borde ju verkligen vara det. Har inte pluggat ett shiet till högskoleprovet har så mkt annat i skolan att jag faktiskt glömt bort de. Ska nog fylla klart från abnorm till ödesdiger och plugga lite på de istället då. Har hört att många avancerade ord kommer på högskoleprovet, sedan får min allmänbildning göra resten... Ska fortsätta med spanskan nu..


puss o kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback