TATUERING

Gueeess whööt?! :D Som studentpresent fick jag av mikka någonting som ska symbolisera våran vänskap, hennes gift och min olycka. Den ska stärska oss genom livet och få oss båda två att stå rätt upp med fötterna på jorden. Det var ett tag sen nu jag gjorde det. Därför har vi TATUERAT oss :D hihi. En riktigt vacker egendesignad ENHÖRNING! Riktigt jävla vacker är den. Mikkas enhörnings ansikte är lite mer arg som står för kämpe och ska hjälpa henne mot all gift. Och min står för glädje som ska hjälpa mig att kunna balansera min vardag och bli lyckligare.

Mikka är min äldsta vän och hon står mig djupt intill mitt hjärta, älskar henne galet och det här är bara ett bevis och tecken på att vi alltid kommer stå där tillsammans. Vad som än händer, i alla våra dar!

Måste bara säga att det gjorde GALET ont!! Speciellt när han skuggade hästen och gjorde ansiktet, shiiiit! bet mig till och med i tröjan.. Uffft vilken jävla smärta! Det kändes som en kniv skar i dig!! MEn god vad värt det var! Ångrar mig inte ett shiet:)




Min är på ryggen och det där som är smutsigt det är av plasten och tejpen har duschat nu och det är RENNT :P haha men ingen e här för o ta kort :(





Mikka har sin på handleden! As fint :) På hennes syns den bättre asså på bilden men min e likadan förutom att den e glad, men INGEN verkar kunna ta ett anständigt kort på min tattooo :( :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback