STUDENTEN 09

Goood! vill börja med att tacka ALLA mina nära och kära som kom till min student och hängde med ut och festa..Det var verkligen en helt underbar dag.. Verkligen har inga ord för att beskriva hur tacksam och glad jag är över att alla kom och firade mig ! Verkligen thank you!!

Min student var bara galet underbar, alla som jag älskade kom.. Mina nära och kära.. Betygen var helt OK. Några mvg några vg och några G.. Kunde ha gått bättre men jag är väl ganska nöjd ändå.. Hehe..

Egentligen är jag inte sådär jätte taggad för att skriva just nu.. Det har hänt mkt dom senaste dagarna efter studenten och jag är väldigt stressad och inte mig själv... ´Men jag lägger upp en massa bilder så får de tala för sig sj :)


























DET FINNS GALET MKT MER KORT:P MEN HAR LITE BRÅTTOM NU SÅ LÄGGER UPP SENARE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback