ROADTRIP

Jag Mikka o Pollan var ute häromdagen i kopparberg och chillade...De ligger en timme utanför ÖRebro, pollan bor och pluggar där så vi tog oss en liten roadtrip dit.. Fett nice, solen skeen som aldrig förr, vi kalasade på lite pizza och kebab men av värmen palla vi ej käka mer, så vi spara, men när vi skulle äta igen hade myrorna kalasat fett på dem sååå bajs på myror vaa?! hahaha... Nej dom vill väl att vi går ner lite i vikt vaa ;p hahaha... Aa Pollan o Mikka hatar att vara med på krot drf syns dom inte så bra nu på korten ja lägger upp, men en kroppsdel hit och dit får hjälpa er o fantisera om hur de ser ut hahaha...



Mikka i bilen påväg mot kopparberg :p



Poollan står där borta :p



Mina ben försöker bli bruna över utsikten :p ( jag hade nyss badat, jag har inte sån hårutväxt :p hahahaha ) DEt är vatten :p


HAHA, justja fick årets första dopp!! och jag är ju inte någon jävla vattenkruka här inte, så mitt nya smeknamn så alla vet om det är ARIEL, pollan för URSULA ( hahahah ni skulle ha sätt håret :D ) och Mikka för MÅSART :p hahahahh ( måsen i lillasjöjungfrun) höhöhhö... fett nicee att bada ju, vem kunde tänka att de blir sånt här väder i sweden ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback