JOTJENA

Har varit igång heeela dagen idag :p Varit uppe på stan och köpt mig lite färg på Sunny Beach (solariumet heter så :p ) sen hänka jag mikka som skulle handla lite kläder, ´mitt i allt fick jag ett samtal från bovärden som ville att ja skulle tillbaka till varberga nu för att hämta ut tvättagen... Haha dum som jag är trodde detta skulle gå till riktigt diskret men icke sa nicke :p haha. De kmr dras av hyran nästa månad så det var lika bra att ja slog en pling till mami och berätta sanningen ... Men hon tog de lugnt hon... Haha de e ju ändå jag som pejjar för skiten ... Sen har jag tvättat kläder vikt, bäddat diskat.. JAAA hållt igång hela dagen... Imorrn kmr alla mina små pluttar.. Jessy, Lisa PAtti och co :) FIESTA på -fredag vettni ; ), nej nu ska jag åka med mami bror o kary o handla lite käk inför helgen.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback