JAG LEVER!!!

Heeeeeeeeeej! peoople! god jag har varit lite borta nu senaste dagarna, det är SÅÅÅÅ mkt som har hänt!!
LILLA JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!! hihi, fett nice eller hur? ... :D wiihooo...ska chilla här i örebro ett år och söka t universitet nästa år!! lika bra de fan...pallar inte med mer plugg nu... på fredag ska jag ha min studentmottagning och de kmr komma fett med mkt people!! hhaa... kmr bli galet...kmr lägga upp en MASSA bilder senare, har nämligen fått en digitalkamera av mami o bror + en feeet guldring :D hihih... men jag ska skriva om min student och massa lite senar enär jag fått ihop alla kort osv, de blir galet skojj och se då...

lägger upp lite pics från förra sommaren nu :D ...


PS!!!

MARIA:

I SOO FUCKING FORGOT!! Hur kunde jag glömma min lilla rumpa när jag skrev om mina vänner? asså de e ju för vi har varit ifrån varandra 1 år nu :(... Men självklart e hon en av mina bäästaste!! stöttade mig genom hela 2an och min preg!! LVOE HER SOOO MUCH!... Mary pary!












HAHA KNÄÄÄPPIS VALLE E LEDSEN :P



MEST BILDER PÅ MIG O LISA NU :P MEN HON O JAG HÄNGDE FETT FÖRRA SOMMAREN


































I ÅR SKA VI SKAPA FETT MED MINNEN OCKSÅ!!! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa din bästis

me love you

PS ta bort dom fula bilder tack <3

2009-06-03 @ 01:13:04
Postat av: valle

duuu alla bilde rpå dej e fett finaste!!!<3

2009-06-03 @ 01:15:31
URL: http://piraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback