ILSKA!!!!!

Hur i helvete ska man göra för att kunna tillfredställa? för att kunnna vara tillräcklig.? Vad fan krävs.. Jag anser mig ha stått där vid din sida HELA jävla tiden och ALLT jag någonsing gjort var för att gynna dig!! Vi har varit vänner fett med länge och sen så står du och tror på den där jävla IDIOTEN? Som bara LJUGER och LJUGER!!! Ja visst jag höll vissa saker bakom din rygg, för jag såg hur jävla DÅLIGt du mådde! Men det kan du inte se eller hur ? Utan du tar ut det och skyller på depression! Spelar ingen roll, längre... Jag anser mig ha varit MER än tolerant! Vissa av mina andra vänner anser att du kör över mig och att jag gjort alldeles för mkt för dej! Men var är tacken? - DIN FUCKING JÄVLA HORA! Det smset fick jag igår! Och det roligaste är ju att personen VÄGRAR att berätta varför hon tycker så...Hotar mig med o ta livet av sig ? Hotar med att jag inte är en bra vän för ja inte kommer hem idag? ... När börja du fråga hur jag mådde?.. haha.. ALLA tror att jag svävar på rosa moln.. Men jag må ha så mkt problem så den enda man orkar göra är att sätta ett smile på fejjan! .. Och om du gör motsatsen så är det inte mitt fel? Jag är inte där du är!! och då kan du inte KRÄVa att jag ska fatta hur du mår! för det enda du gör när du är nere är att förolämpa...men nu vet jag... och jag har SÄKERT gjort feta misstag.. men efter detta... never again..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback