GALNINGAR

Jag och Pollan var som två fucking galningar inne i mataffären.. Mami och Kary  höll på att handla käk medans jag och pollan höll på och flamsa runt som jävla idioter där inne...vi var verkligen som smååå barn! hahaha fett kul..Mamma blev så jävla förbannad så hon tog tag i oss 19 åringart(!) och bad oss att vi snälla skulle gå till bilen och prata där så mkt vi ville..hahahahha!! fett skämmiga vi är..  efter att vi kommit hem åt vi sparris soppa och stekt bröd i olivolja med mozzarela ost (muuums) och sen efter det har jag bara chillat lossen framför datorn.. ska gå och lägga mig  nu efter inlägget och att ja rökt klart min sista cigg för dagen:p Ska upp tidigt imorrn, måste till marieberg och handla, sen baka tårta sen följa med o handla in för fredagens studentmottagning och sen hämta Salvos's + jessica och senare hämta patti + daniel + flickvän :p haha..Fett kul, Daniel e min brors bästa kompis sen vi bodde nere i västkusten o hans tjej e en av mina första vänner..assså de e 8 års skillnad mellan dom(!) lite små chockad ja, men kärleken har väl ingen ålder, eller? :P tihi..jajaj...


GODNATT :) PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback