WORRIED LIKE HELL

Är det egentligen inte föräldrar som ska vara oroliga över sina barn?. Nu är det så att min mami åkte till Chile i lördags, jag ringde henne när hon landade i Santiago runt 16.30 söndag. Då sa hon - Jag smsar ikväll mitt mobil nr-
Tro fan inte att hon har gjort de? Och sen har jag ringt hennes mobil nr från Sverige men inte ett jävla svar. Så jag skickade ett e-mail till henne igår kväll och undrade vart hon var hur hon mådde och hur jag skulle kunna få tag på henne. Så äntligen fick jag nyss ett svar. Hon mår tydligen jätte bra och hon gav mig sitt mobil nr, fortfarande lite sur över att jag fått oroa mig över henne.. När jag scrollar ner lite på e-mailet, hon hade köpt min balklänning!!!! GOD! I'm thrilled! Tack mamma!! Jag hoppas den passar mig bra! hihi.

Okej nu över till oroandet. Ja, men så är det med mig och min familj, har inte jag koll på dom så blir jag orolig och jag får för mig en massa saker. För om vi ska tala sanning här så är det så att det är mycket ont som händer runt om i världen och man vet aldrig när det kan drabba än själv. Därför gillar jag att ha koll på dom i min närhet. Och nu förstår jag verkligen mami när hon skrek och skällde på mig när jag var 15 för jag kom hem 03.00 på morgonen istället för 23.00 utan att ha hört av mig. Men det är väl så med åren, man växer och man mognar. Man ser saker mer klart och tydligt och man förstår sina föräldrars handlingar. Tycker fortfarande att hon borde ha hört av sig. Men hon har väl antagligen festat loss där nere i Chile nu så hon har väl inte haft tid. Men det förtjänar hon grovt, hon har jobbat och slitit som en häst. Och jag tycker seriöst dom 5 veckorna hon får ledigt är ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback