UTFLYKT PÅ SKB

 Efter ännu en natt av insomnia för det är det jag lider av just nu, inga nätter med sömn inte normalt! Så gjorde jag mig iordning runt 4 på morgonen för att åka ut på SKB ( Svensk kärnbränselhantering ) Utflykt. Mycket intressant och lärorikt. Riktigt roligt faktiskt hade varit ännu bättre om jag inte hade varit på mitt pms humör, som dock syntes när jag och babe(nicoll) hade vårat första tjafs. Haha, någon gång måste ju bli den första. Men efter att vi hade haft kärnkraftavfalls info så orkade vi inte mer med våra tjurighet. Så efter den sjukt goda hajkbomben som vi åt till lunch skapade vi fred. I följd av hockeymatch och brottning på isberget! HAHA! ..

Vattenlaborationen var pricken över i;t, förutom att jag inte fick ha på mig en sån där fiskedräkt eftersom min fot var för stor för skon och de skav som fan så förlorade jag min dräkt. Men jag fick står på sidan av och hjälpa till med silning osv! En pungkräfta var det jag kikade på i microskopet. Minimalt. Men intressant..




Där har vi nicoll som leker i vattnet! Haha!


Kommentarer
Postat av: Nicoll

Sexysexy

2009-01-29 @ 17:33:42
Postat av: Mamma Melissa

Vad häftigt! har alltid fascinerats av natur och det maritima livet, men inte haft den där drivkraften till det.

2009-01-29 @ 19:08:05
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback