SJUK NATTMÄNNISKA


Jag var sjuk igårnatt och imorse, vakna runt 4.. Hade massa feber svimma till snabbt på morgnen..  Sen så är de det här sjuka nattmänniska perioden som jag är inne på just nu..jag sitter hela nätterna vaken sen är jag en zombie på dagarna i skolan, hem sova två - tre timmar..sen upp runt 8 på kvällen och sittaoch plugga sen till tolv och sen vara vaken till 4..orkar inte det längre.har verkligen försökt sova nu, men det går inte.. ska försöka lite till, imorrn är det min lediga dag as usual, då ska jagfan upp 7 på morgonen och tvätta sen städa sen blir det pluggmaraton för mig och nicoll, mellan 12-21 ! yeeee! vilket liv jag har ! Men ser fram emot helgen då ska jag till Örebro och säga hejdå till mami som ska ner till värmen i chile. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback