ORKA INTE VARA ÄRLIG

Varför kan inte alla jävla individer på denna jord vara ärliga? Hur mycket skulle man inte vinna på de, att vara ärlig och visa respekt. För det är så otroligt många som ljuger, jag med såklart. Alla ljuger om något.. Man ska inte dra alla över ett streck men just nu så känner jag så. Alla ljuger om något. Vi ljuger för oss själva också.

Och vilken jävla hycklare jag är. Går runt i nästan en vecka med att äta nyttigt och sluta röka, när minsta lilla skit kommer upp i min väg, och där var mr Cigg framme igår, och får mig nu att känna ångest samtidigt som fröken choklad är på besök. Vad fan allt måste ju sitta där i bakhuvudet nånstans, där finns viljan.. Det smartaste jag har hört på länge jag citerar " Trappa ner på skiten istället, när man blir dumpad säger man; jag ska aldrig mer ha en kille, så vips dyker en ny snubbe upp". Är det de magiska orden alltså?

Och du din vidriga människa, sluta dyk upp i mitt liv, sluta vara en del av mig. Jag behöver inte dig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback