OLD GOODIE

Godmorgon everybody! Det blev en sen natt i natt, gick och hämtade tvätten strax innan 3 så kom itne i säng före halv och dessutom kunde jag inte somna på dryga timman. Jag har fan problem asså, insomnia eller något. Men sitter iaf i skolan nu och väntar på Thun våran matte/fysik lärare. Han är alltid sen på fredagar, typ en halvtimme eller något. Så egentligen börjar vi nio. Det är en lång dag idag, schemat är proppat med lektioner fram till fyra, sen är det helg! Nice värre. Lil sis åker nu på Måndag, kmr sakna henne fett. Chile, gosh im jelaous....Mami åker nästa helg till värmen i sydamerika!

Aja medans vi väntar på Thun såg jag den här på youtube, gammal men nice:D
Kunde inte hitta orginal videon till den, jo visst jag hittade den men inte koden för att lägga upp den på någon sida förutom youtubes..Aja i slutändan är de låten som kmr till kritan.. Men gå in och kolla på den på youtube, ciara & missy E är fett med bra sångerskor o dansare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback