NU ÄR DET SÅHÄR ATT..

.. det är en brud med äckligt fejkat skånsk dialekt ( hon e inte skånks, ja diggar skånska ) som ringer och trakasserad mig ibland till och från. Det roliga med henne är att hon alltid ringer dolt, i 30 sek babblar på låter mig knappt höra vad hon säger sen lägger hon på. Varför hon ringer? Ingen aning egentligen. Det är så att hon påstår sig vara en flickvän till en kille, vi kallar han Kille A. Sedan påstår hon att jag har någonting med denna kille A att göra och jag kan glatt säga att jag och kille A inte har haft något med varandra  på x antal månader. Och sen är det så att denna kille A har flickvän nu och hon är inte skånsk. Och enligt hans flickvän ( riktiga flickvän, som bloggar mkt ) så verkar dom så lyckliga, att jag faktiskt inte förstår varför denna "skånska" flicka ska ringa och störa mig så ofta. ?. . eller är det så att det är den riktiga flickvännen som ringer?. Jag anklagar och påstår inte att det är hon... Men man får väl ha sina misstankar?. Det här börjar bli riktigt löjligt faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Men gud, så människor håller på! Tala bara om för henne nästa gång hon ringer att du kommer att polisanmäla henne -och då kan hon ringa från dold bäst hon vill!



Ett alternativ kan ju vara att kontakta kille A också och höra vem han tror att det är (går ju att spela in samtal om hon ringer på mobilen)... är det hans tjej lär han ju höra det ganska omgående.



Herregud, säger bara det. Herregud...

2009-01-28 @ 05:09:05
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Rossy

.. K pesada la gente puede ser..

hoppas personen slutar med det snart da.. att hon inser att d e löjligt ...



<3

2009-01-28 @ 20:02:43
Postat av: Anonym

nemen oj vilken männinska de e väl svart sjuka eller nåt fann sånna människor e sååååå konstiga

2009-01-28 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback