NATTMÄNNISKA

Nicoll ligger i min säng och sover medans jag snokar runt på internet. När jag kommit till den delen av optik kapitlet där jag behöver en gradlinjan var jag tvungen att sluta, eftersom jag inte äger en sådan för tillfället. Men det räcker väl för ikväll, har suttit sen nio och pluggat samt tvättat. Väntar nu på att sista tvätten ska torka sedan bär de av mot sängen. Nicoll passar på att vila sålänge.


Rotade igenom min gamla dator, och massa bilder dök upp. Så nu ska jag vara ego och lägga upp en massa. Aa, lil sis finns ju med på några oxå! :)















God im bored.. aja 5 % kvar av nedladdningen till beverly hills 90210, bra serie, itne den bästa men duger i krig ;)

Ska snart väcka nicoll, tvätten ska hämtas om 20.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback