MOVED ON

Idag har jag lyssnat på våra låtar.. Och jag kan verkligen säga att jag mådde bra över det.. Första gången på väldigt länge som jag inte kände sambandet mellan dig och mig. Det är verkligen inte vi längre. Det kanske det aldrig var?Egentligen. Men låtarna förde oss samman,just för dom speciella stunderna vi hade tillsammans. Men nu är det över. Och jag känner att jag gått vidare. Glad, positiv och kärleksfull still i am. . woooiowowiowiowiwoiwo......

                                                                           


                                                                                                     Quiero decirte cosas bonitas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback