MISS DUKTIGT

Jag känner mig riktigt bra över mig själv.. Idag var det en vecka sen jag rökte min sista cigg. En  HEL vecka utan cigg. Känns as bra! Visst har jag haft lite svackor där jag haft det här sjuka begäret efter ciggen. Men jag kan kontrollera mig . Det är ju det som är så konstigt, jag kan kotrollera mig när det gäller cigaretter. Men inte fan kanjag kontrollera mig när det gäller citroner! Det är verkligen weird, jag kan inte leva en vecka utan citroner, då får jag fan ångest. Och att äta så mkt citroner som jag gör är ju inte bra för blodkropparna eller för mina tänder som jag dessutom sköter så fint nu, har inte druckit kolsyrat läsk eller juice på en vecka nu oxå! eller ja sen i måndags då jag var hos tandläkaren. Men men, jag får väl börja att försöka trappa ner på citronerna, men det är så himla SVÅRT! Haha, när man tänker efter " beroende av citroner" haha. Aa. Den var faktikt rolig.

Ska kila iväg till Ica nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback