INGA HÅL + NATIONELLA

Skönt att itne ha några hål i tänderna... Men massa varningar fick jag.. Tydligen har jag många ställen där jag kan få hål på.. asså tänderna.. Så sluta med rökningen.. Japp nu har det gått två dagar sen sist det är alltid en början. Sen sluta med läsk/juice, hur fan ska jag klara det? Men jag gör allt för mina tänder. Kommer ju att ha dom hela livet fan. Och sist men inte minst sluta upp med alla sötsaker.. Ja det hjälper ju mig att gå ner i vikt också så det är väl bra..Fick världens wakeup call när dom målade upp mina tänder på något dataprogram de hade. Fast kul att se tänderna genom röntgenbilderna också. haha..

Nationella gick bättre än förväntat .. Eller hur ... Det gick åt Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip * skogen.. Jag hoppas verkligen att jag går ett godkänt. Men om jag inte får det är de i slutändan bara mitt fel. Jag har inte koncentrrerat mig tillräckligt i skolan, skolkat en massa ( slut med det nu ) och inte gett det en riktigt chans..För jag anser mig inte vara dum..Bara att viljan inte varit där tillräckligt ofta.Får hoppas att försöka på nästa matte kurs i stället.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback