I'M SINGEL AND THAT'S WHAT I WANT TO BE.

Efter 1 år och 3 månader av förpestad kärlek är det äntligen väldigt skönt att känna sig fri och singel. Även om det var ett tag sen nu allting mellan oss verkligen dött så har jag ej känt mig bekväm med att kolla runt och utvidga mina vyer när det gäller span, flört eller någon annan slags kärlek. Men nu äntligen så mår jag bra och känner mig fri. Och du vidriga människa, passar så bra ihop med henne :) ni är som gjorda för varandra, jag menar dock inte till det positiva men jag kan inget annat än att önska er all happiness in the world. För det är så jag känner just nu, att allt börjar gå framåt när det gäller plugget, vänner, familjen ja min happiness:b Är så goddamm happy för mina vänner.. Mina riktiga vänner som är där i torrt och vått... För det är verkligen dom man ska bry sig om och ta hand om.. Vem bryr sig om skitsnackarna egentligen? Idioter som inte har något annat för sig än att lägga sig i. Screw them. Haha.

Näe fan, nu är jag taggad för kryssning. Träffa nytt folk, speciellt persiska killar är välkomna att skriva eller kontakta mig. haha, nu låter jag desperat!  men så är det inte. Men har skapat mig någon slags persiskakillarfetish:b


Kommentarer
Postat av: Melissa

Gud så skönt att du känner så! Du kan bara önska de där lycka och välgång, för du skall ha ryggen fri. Låt de stå för elakheterna och allt det andra.



Du lämnade en lite kryptisk kommentar inne hos mig... finns på mailen om du vill...

2009-01-26 @ 01:24:57
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Terese

bra där babe :D

2009-01-26 @ 02:26:12
URL: http://sotsiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback