HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

Idag fyller min bästis 19 år. Ville bara säga GRATTIS! Hoppas du får en feet födelsedag. Jag är skit ledsen över att jag inte kunde vara i Örebro dag eller i helgen... Efter jul/nyår/min födelsedag så spenderades väldigt mycket pengar, så jag är kind of broke just nu. Men annars hade jag varit där först på plats.

GRATTIS MIKKA!



HOT MAMI! hehe.. Shiet vi har varit vänner i över 8 år nu.. Så mkt som har hänt under de tiden, shiet. Tror inte det finns någon som man kan lita mer på än dig Mikk. Älsk. Mi amore. Synd bara att de känns om att vi glidit isär lite senaste tiden.. Men de går i perioder.. det viktigaste är att man alltid står där, kvar när man behöver varann.. LOVE YOU !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback