GRATTIS JESSY PETTY

TILLL LÄGENHETEN!! Min sis Jessy har gått nu och blivit vuxen grownup here vaaa! haha. Fett skönt ! Jag är glad, mest för min skull för nu behöver jag inte sova hos idioten varje gång jag är i gävle :D Haha! Och då menar jag inte lil sis Lisa då självklart!( miss u lisa!! ) Fett med nice, nästa vecka ska jag til henne och hjälpa henne med everything! Sen ska hon o rossy komma till mig och äga heaven and hell partyt!!! hahahha  ...Ni ska veta att jessy och jag tillsammans är helt knas. Vi har våra jävla konversationer på tele i timmar, bara skitsnack! Haha, äktaa latinas! Sen har vi en sak gemensamt jag och hon... Persian booys ...Hett där alltså!!!




Kolla hon den där, snyggingen där va :D:D:D



Grrr...persian boy hunting here :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback