GODNATT

Nicoll gick nyss ut från lägenheten in till henne. Vi har suttit och pluggat i massor med timmar nu, sen åtta eller nio kmr ej ihåg. Det blev ej kemi plugg, utan fysik, för vi har prov nästa vecka på kraftmoment och optik, spikar nog optiken men kraftmomenten är jag väldigt osäker på. Iaf så har det varit en mysig kväll, faktiskt, skönt att få plugga lite nu man har kommit tillbaka till det vanliga. Detta får bli en vardagsrutin, eller vad säger du Nicoll? Känns så härligt att ha henne här i Gimo. Bara lägenheten mitt emot, där har jag min nicoll. Haha. :)
Så underbart att få ha dig som vän, känns som vi kommit närmare varann, babe! :):)

Ville lixom bara säga godnatt för nu e jag sjukt trött och jag ska upp sju. Så ska in till badrummet och borsta tänderna + tvätta mig med clearasil clean washing geal, som jag har använt i några dagar och den funkar super bra! Känner hur ansiktet är mkt fräschare!


Jaja GODNATT! See you later :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback