GODMORGON

Mys mys mys.. är hemma hos Rossy gumman. Vi ska snart dra ner till stan och handla lite alkohol inför kvällen, för ikväll ska vi partaja på latinofesten, Greken. Yoan ska ju sjunga, underbar röst han har!
Fixade vååra naglar igår, as fina rosa med vit stämpel på blommor:p Hade as mysigt kollade på film osv. Sedan somnade väl Rossy runt ett snåret.. Och jag med insomnian somnade väl runt 5. Blev väckt av babe ( Nicoll ) halv tio och vaken sedan dess.. Ja vad kan man säga, jag kan inte sova! ?. Aja, Ska piffa upp mig lite ser ut som crap sedan blir de av till Gäfle centrum:p


Puuuuuuuuussss o kraam!


Ooohja, höll på o glömma.. lil sis ringde igår från chile.. hon har de underbart kul! träffat massa folk o grejer. Varit och festat.. blivit brun. Vadå avundsjuk?. Naw love u lil sis, såååå gulliigt att du ringde.. Ska kanske ringa henne ikväll en snabbis.. <33 love love.




Kolla vad jag hitta när jag rotade igenom Rossys dator.. hahah passade på när hon var inne på toa:P äkta topmodell där ha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg du e gumman!!C puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2009-01-31 @ 21:51:38
Postat av: ellen

tack så mkt,desamma:)

2009-02-01 @ 19:55:54
URL: http://elenoral.blogg.se/
Postat av: J.J

hehe för att vara peruanita var hon ju riktigt het :P

2009-02-11 @ 00:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback