GOD MAT

Nu håller jag på att laga käk, något fett med gott och nyttigt :b

Bambuskott + morötter + vattenkastanjer + stora championjer + stora lökbitar + broccoli => In i ugnen 225 grader.
Fullcornscouscous + stekta och saltade solrosfrön.
Sås : Persilja + hackade tomater + yoghurt + olja + citron + lite salt.




( Ursäkta bildkvaliten men använder min kassa mobilkamera för tillfället..)

Och sådär gott blev det! muuumms! Vad mätt jag är nu ! :p
Var ändå mysigt att ha en middag med nicolita. Nuu tvingar hon mig att plugga, så de blir väl en massa kemi för mig och för henne en massa matte + spanska, som jag tänkte hjälpa henne med, om hon nu behöver min hjälp då :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback