FINALLY

 Äntligen sitter jag här och skriver i min nya blogg. Har dröjt fett med länge för att få igång den. På min gamla blogg valeskita så står det att den är under konstruktion. Men det inlägget är gammalt nu och egentligen var det en bortförklaring på min brist av tid till att skriva blogg. Visst är loggan på min blogg snygg? Thanks to mary:).
Har försökt att ladda upp en profilbild, men det har dock ej gått. Jag ansvarar blogg.se för detta:p haha.

Så en liten uppdatering över vad som hänt det senaste två veckorna. Kan väl börja med att nyår var fet med grym! Allt var perfekt från min goda ceviche till efterfesten! Hade grymt trevligt med min familj och Nicoll som firade medd oss. Så grymt förvånad och happy över att du kom baby! Dansade Cumbia hela kvällen! Och krogen var också skit najs där jag träffade massor med kompisar och dansa loss.. Snålade inte på alkoholen den kvällen heller men det var det helt värt ;) .

Sen så har det itne hänt så mycket..Förutom att jag har verkligen hängt med min familj jätte mycket passar på nu eftersom jag vet att jag inte kommer att åka hem till Örebro snart. Ska verkligen satsa på skolan nu, eftersom jag har börjat få andra tankar gällande vad jag ska göra till hösten efter att jag har tagit STUDENTEN. Yes thats right baby i'm graduating :D bara fem månader kvar sen är jag fri att göra vad jag vill.. Och Lund Universitet är väldigt lockande för tillfället.. Tänker inte avslöja vilken utbildning jag vill gå det tänker jag göra om jag kommer in, men kan avslöja att det är en FET utbildning som kräver tid och brain:p. Har också åkt en massa pulka, kul som få kan ha och mer blåmärken än en boxningsmatch! Hahah. Men det är kul att inte vara vuxen ibland. Har varit med lil sis också mysigt det med. Saknat dig min lilla baby.





En liten egooo bild på mig får jag väl slänga upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback