DEN HÄR BJUDER JAG PÅ!

Snokade igenom lite på la islas bilder på nätet. Kollade på salsakryssningen förra valborg. Och där fick jag syn på ett kort som fick mig att häpna och skrika ut av skratt! Fyfan så roligt vi hade på den kryssningen. Det var verkligen höjdpunkten 08! Så jäkla roligt. Åkte dit med mina närmaste och njöt av alkoholen dansen och folket! Heeelt sjukt amazing det var. Och jag var helt galen och vild. Dansade loss hela natten upp på högtalarna och lekte groupies med några fler efter Yoan.!  haha. Riktigt galet kul var det.. Vi får se om de blir någon till salsa kryssning i år för min del.. Nästa är ju persiska och den kmr bli galet kul eftersom vi har typ tre fulla hyttor bara med en massa polare..




Håret ser ut som att jag inte tvättat det på 100 år, hade gjort de men blandningen av hårspray rök och alkohol gjorde att det såg ut sådär! Galet roligt folk! Galet roliga 24 timmar.

Kommentarer
Postat av: Rossy

haha sötnos.. ni såg ut att ha roligt ialf :D

2009-01-30 @ 00:23:25
Postat av: Mamma Melissa

Ni ser ju ut att ha grymt kul!:.)

2009-01-30 @ 01:10:25
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback