AJ MIN VISDOMSTAND!

Grejen är den att jag har haft irritation i bakre delen av mina tänder på vänster sida. Jag har känt på mig att visdomstanden snart kommer att bryta ut. Sen har jag haft ganska ont i tandköttet runt om vid de området..Men, MEN idag så tittade den fram!! Satt i bilen med Terese och Nicoll när jag fick för mig att kolla mig i terese jätte snygga spegel som hänger framför mig med ljus och grejer; AAAAAAAAAAAAAAAJ! Den är där!! Skit grossss ! Tandköttet hade lixom öppnat sig och man såg hur hörntoppen på tanden kikade ut! Och den var lixom inte vit och fin, utan lie gråaktig och disgusting Och den har fått mig på dåligt humör hela dagen! ... ++ att ja tappade bort min kasse från Lindex med mina nya leggins! Så enoying! .. Ja min enda utväg är väl att ringa fabror tandläkare för att kolla läget, om den inte är infekterad eller något. För Det gör så himla ont, man kan knappt gapa! .. Och jag som är så bra på att babbla på.




Bild tagen från wikipedia...
Men kolla vad gross.. Asså den här tanden kan fan skapa troubles, den puttar ju lixom fram tänderna så de gör jävligt ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback