YOU MAKE ME SMILE

Det är inte första gången gången jag bloggar om denna människa.. Men grejen är att hon är helt underbar.. Så jävla weird sättet vi träffades på.. och människorna vi har gemensamt.. Jag kommer inte nämna för dom människorna eller människan är inte värd att skrivas in på min blogg. Ska inte smutsa ner bloggen med sånt skit.. Men de fördes oss samman. Du är bara så underbar babbyyy boo.. Och vet ni vad det bästa är?! Att hon ska komma upp till mgi från
malmö ! Fyfan vad skojj asså!  Det kommer bli as hell fun.. Okej kanske inte lika fun o hänga i Gävle ( för de är dit vi ska ) som i malmö eller köpenhamn. Men att de e hon o jag som kommer rocka ställen gör allt..hon ska få träffa mina girlies and boysäään.. Och vet ni vad hon har lovat mer? Att ta med sig en FEEEET TEQUILA :P för ni ska veta hon kallas inte Tequila Nena bara för att! Hahaha.. Har hört någonstans att de kallar en tequila efter Nena *(A) (*A) hahahahhaha.. LOVE YOU my babyyy guuurll.... är så glad att jag hitttat dig.. kommer aldrig släpppa...u get it ? :D:D:D <333



Kommentarer
Postat av: Nena

Vad gulligt gumman! =) Uppskattar varje mening =)

2009-02-18 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback