X-BOYFRIEND

Kan inte fatta att det snart gått tre år sen jag såg dig sist. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig fortfarande. Du var mitt allt, min kärlek my greaaat love. Finner inga ord som kan förklara det jag kände för dig. Det var du och jag I. Du och jag mot världen. Och allt var så fint mellan oss. Så oskuldsfullt och fint. Inga äckliga lögner eller svek. Du och jag mot allt. Vi var så små bara 16 och 17 år..Te Quiero mucho.. Mi amigo. För nu har man vuxit ifrån varandra. Men fortfarande kommer våran kärlek finnas. Även om vi bara är vänner nu. Kommer jag alltid älska dig. Min första barndomskärlek. Te amo..



Det hade regnat den dagen..därför de e vattenfläckar på hans jacka hehehhe... så han e inte så klantig som jag som smutsar sig ner sig hela tiden...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback