= )

Efter övertygelse från Terese bestämde jag mig för att följa med henne till simhallen.. Hon som var så hemsk gullig bjöd mig på simturen.. Vi simmade några längder och hade våran egna speciella lilla vattengympa som slutade med att vi båda sträckte oss lite här och där ( bevis på hur jävla ovig och otränad jag är just nu). Sedan bar det av till solariumet. Har ej solat på solarium sedan sommaren tror jag och det var verkligen skönt och fräscht. Även om jag vet att uv strålarna skadar huden så kändes det skönt att få köpa lite färg till kroppen. Guld till Gimos solarium. Hittils iaf vi får se resultatet om några dagar.


Helgen som paserade så var girlisen från Gävle här  Gimo och hälsade på mig. Riktigt gulligt av dem att komma. Men det var ju deras tur nu. Jag bor väl nästan i Gävle annars. Haha. Men vi var på heaven and hell. Det var trevligt. Jag kan säga att det är inte min typ av fest. Men vi gjorde de bästa av allt och hade kul ändå. Girlisen var verkligen guldvärda här i helgen. A okej då ett minus att det blev så jäkla stökigt här. Haha. Har fortfarande inte orkar städa upp efter helgen. Men imorgon så får jag ta och stda + plugga. Kommer nog somna in djupt.

Justja så var vi inne på people inne i Uppsala. Riktigt jäkla kul det var. Höll samma standard som vanligt om inte bättre. Musiken sällskapet miljön, ja allt stämde så in. Och förfesten på bussen knäckte. Tack killen för vinflaska. :) ( som dock jessy drack upp ;) ) Ska jag säga alkis numero uno :p









 





lite pics från i helgen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah alkis numero uno riktig skojare du e gumman :) :P

2009-02-10 @ 22:23:05
Postat av: Rossy

Haha.. <3

Nästa Örebro gumman<3

2009-02-11 @ 18:49:57
URL: http://rossybobadilla.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

tjenare, vilken är din favorit färg att ha på naglarna? :))

2009-02-11 @ 18:55:48
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

sv; åh, det är galet snyggt :D

2009-02-11 @ 19:08:32
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback