PIBE CANTINA

De que te la das?.

Okej äntligen jag är på bättre humör. Iaf blogghumör. Det har jag inte varit dom senaste dagarna. Har bara degat  hemma hos mami.  Det är så hemskt tomt utan henne. Men hon ringde mig i lördags. Mysigt det var att kunna prata en lite längre stund med henne. Saknar henne fett asså. Min mami. Men så är det när man är borta från en människa mycket. Man tror inte att det kommer hända, att man kommer sakna dom så mycket som man egentligen gör. Visst jag har varit utan mami i mer än en månad förut. Men då har vi iaf haft kontakt nästa vardagligt. Max 4 dagar utan att prata. men nu kan de gå veckor utan att ha fått höra från henne. Då var jag tvungen att köpa Comviq Amigos annars skulle jag nog ha dött! ok inte bokstavligen.Men jag saknar henne sjukt. Det är samma sak med lilsyrran. Lisa hon är i chile nu. Och henne saknar jag också. Det brukade inte gå mer en 1 till 2 veckor innan vi sågs, så van med att ha henne runtomkring mig. Men som sagt kommer hon också hem snart.

Nu måste jag in och duscha sen städa. Degat galet idag.

Peace and love..



en gång i tiden hade jag också långt och fint hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback