LADIES NIGHT

Tequilan satte sina spår.. Mitt knä är helt sönderriven, tre strumpbyxor är förstörda men det satte inte stopp för mig, jag skulle ut och ha kul med brudarna. Och det hade vi, helt underbart roligt! Vi förfestade hos Jessy .. Sedan drog vi till latinofesten där vi hade grymt roligt.. Spenderades cash på drinkar.. Yoan sjöng så fint, som vanligt! God his voice! Sötis! Man smälter när man ser honom grymt.. Festen vad faktiskt riktigt roligt och vi njöt av det varenda sekund niuna mala onda som vi säger i chile :p



Jag och Rossy. Med lite rockig stil och Rossy söta latina som vanligt :)



y la tequila..



Jessy o Rossy.. såå fiina.



Jag Rossy Liset o Jessy:)





Puss puss .....



suddigt.. men i like:D



jessy my sis..




Lisette :)

Kommentarer
Postat av: Rossy

love it!!! underbart helg med dig gumms.. ses nästa helg ;) för att fortsätta festa.. <3

Hade underbart med er tjejer :D

2009-02-01 @ 23:14:22
URL: http://rossybobadilla.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej ! :) tack så mycket ! detsamma :-) jadå de var trevligt hur hade du det själv? =)

2009-02-03 @ 00:24:03
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback