GIRLICIOUS

Taggar inför party weekend. Det blir mkt festande i helgen får antagligen passa på eftersom nu framöver ska vi leva i celibat som nunnor, inget drickandes inget sex inget festande, BARA PLUGG! Haha. Okej jag ska väl inte överdriva men nu får jag ta mig i kragen och sköta skolan det har varit lite sisåder på den fronten senaste två veckorna. Har Massa kurser jag måste fixa till nu. Kollade igenom min studieplan idag, inte roligt syn så nu får jag faktiskt skärpa mig, föresten så ska jag och Nicoll beställa hem högskoleporvet kompendium. För att plugga loss inför högskoleprovet den 28e mars. Och då måste jag sluta att skriva så galet slarvigt som jag gör här på bloggen, gah! Det sätter ju i sig ...

Det kommer bli galet kul i helgen. Rossy Jessy prelminärt Mikka o Goli kmr över och hälsar på mig här i Gimo. Vi ska gå på heaven and hell partyt som någon i skolan har anordnat. Det är ltie diffust över hur temat ska vara egetligen. Ska man ara heaven då är det vita underkläder som gäller samt ljusa kläder, men om man tänker efter så vad spelar det för roll om man har vita underkläder, det är väl inte så att man kan se igenom kläderna? Sedan om man ska vara hell då ska man ha svarta eller röda kläder men max tre plagg + skor. Så vadå, trosor bh och en svart kläning? Inga strumpbyxor eller inga byxor? Hallå vi kommer frysa ihjäl ute.. Vadå helvetet frusit till is? haha. Skumma regler. Sedan är jag lit smått skeptiskt till skolans fester. Men vi får se hur det går, you might surprise me! Haha.
På lördan blir det nog people inne i Uppsala. Har bara krogat två gånger i Uppsala och båda gångerna var riktigt nice så vi får se om det håller standard...



Här har vi helgens PARTY låt ;)



Spela loss, visst är den skön? :)


Och den här låten e sååååå fiiin! <3



Det är bara såå synd att man inte kan lägga upp orginalvideon här på bloggen. Eller någon annanstans för nr man ska ta koden för att lägga upp den så står det " Embedding disabled by request" som jag tror betyder "stycke omöjlig att läggas upp på begäran" .. Så ni får nöja er med dem här :)

Kommentarer
Postat av: Rossy

Babe e jätte taggad inför helgen :D

Köpt spriten nu så allt e fixat<3

Love

2009-02-05 @ 13:20:18
URL: http://rossybobadilla.blogg.se/
Postat av: Valle

ååhja fett nice.. massa buzz :D hih..ska åka iväg o handla och sedan stääda en massa och tvätta :p för imorrn..vil ju inte att d e ska va stökigt :p hahahha <33

2009-02-05 @ 13:43:59
URL: http://piraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback