BLUE

Blå är väl den färgen som brukar kopplas till kall och stillhet. Det är den färgen jag kopplar till depression. Jag kan itne påstå att jag är deprimerad. Men Just nu tror jag att jag börjar gå igenom en period av kriser... Det är kopplat till en människa som jag sagt upp kontakten med för över ett år sedan. Sedan är den oron och många marddrömmar.. Men annars kan jag inte klaga. Älskar mina girls och min Nicoll som jag är med 24/7.
 H a p p y  f o r  t h a t  <3

Men det är nog därför det har blivit sådan bloggbrist. Jag får nog raska upp mig lite. Så blir det nog bättre ( :

Kommentarer
Postat av: jessy

gumman du vet att ja alltid kommer att finnas här men du får inte känna depression....<33

2009-02-05 @ 01:31:08
Postat av: Valle

Neej gumsi ja e itne deprimerad..men har haft lite svackor<3

2009-02-05 @ 10:40:40
URL: http://piraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback